onsdag den 12. november 2014

Rute DM 2014


Junior rute DM blev i år afholdt i CRUX, Skælskør klatreklub. Det var en mega fed dag, med en god stemning og lækker klatring!
Ruterne var bygget af Robbie Phillips, en super god klatrer, en dygtig rutebygger og en god ven. Klik her for at se hans hjemmeside.



Stærke Primula gir den gaz! Foto: Michael Hjorth


Tog til djævleøen fredag aften, for at være så klar som jeg overhovedet kunne være, lørdag morgen hvor konkurrencen startede. Jeg havde set meget frem til konkurrencen, da jeg vidste det ville bliver sjovt!


Thomas på Juniors drengenes 2. kval Foto: Michael Hjorth

I min kategori (Youth A drenge) var der kun 3 der stillede op. MEGA træls, synes jeg. Men dette gjorde så at jeg var den bedste i min aldersgruppe og vandt!



Endte med en 1. plads til mig! Foto: Robbie Phillips

Men synes at når jeg går til en konkurrence med et fokuseret, positivt drive får jeg en god oplevelse hver gang! (Tror måske at dette gælder for mange ting i livet generelt?) Men har fundet ud af det er dét som skal til for at jeg kan præstere godt, uden at være nervøs!

Min seje ven Noah på Youth B drengenes 1. kval Foto: Michael Hjorth

Glæder mig allerede super meget til Nordisk Mesterskab i december, som kommer til at foregå i B&W, i Kbh. Så vidt jeg ved er det Bjørn Iisager, Katrine Salling og Elias Edwardsen der skal bygge ruterne til det event.

Ha' det lækkert

 - Johan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar