tirsdag den 23. september 2014

JEG HAR ALDRIG VÆRET MERE KLAR

... til at træne hårdt!
Jeg har lige været til DM i senior ruteklatring, i Blocks & Walls, København.

2. kval foto: Micheal Hjorth


Den første kval, var en grøn 7c+, teknisk på store slopers. Jeg faldt ca halvvejs, lige før cruxet. Tror fakstisk ikke at der var nogen som toppede.

Anden kval var en lilla 7a+, som mange toppede, inklusive mig.
Det sjove er at jeg kom derover med ingen forventninger overhovedet(?!) og gav den gas og hyggede, alligevel fik jeg et OK resultat synes jeg selv (13. ud af 30). Dette gjorde at jeg nu er super motiveret på at blive endnu mere klar inden Junior DM i november, hvor Robbie Phillips skal bygge ruterne. Glæder mig super meget, men er også meget spændt! ;)

Selen jeg har på er (ovenfor) er KONG VICTOR, sponsoreret af klatregrej.nu, skoene er Saltic Mamba, sponsoreret af Gubbies.com, og kalkposen er sponsoreret af tersing.com.


Her klatrer Kathrine 2. kval foto: Micheal Hjorth

Her har Bjørn overskud på herrernes finalerute foto: Micheal Hjorth

Anika Korsgaard på kvindernes finelerute, efter en lang pause fra klatring foto: Micheal Hjorth

Primula i hendes primetime foto: Micheal Hjorth

Frederik og Kathrine på kval foto: Micheal Hjorth

Thomas er i super form, selv efter hans ulykke foto: Micheal Hjorth

Natacha på damernes finale foto: Micheal Hjorth

Hannah topper kvinde-kval foto: Micheal Hjorth

De 3 bedste herre/dame foto: Micheal Hjorth
Derudover står den på "renovering" af bloggen, og masser af træning.

One Love

 - Johan

1 kommentar:

  1. Flotte fotos og spændende at følge med på din blog :-)

    SvarSlet